fredag 26 mars 2010

Hål i bloggen, hål i huvudet

Här på bloggen ser det ju ut som om inget hänt på flera veckor. Helt missvisande. Jag har haft vernissage i Eskilstuna, köpt lägenhet, Tomas har köpt lägenhet. Men det är hål i den här bloggen för att jag skrivit för Konstfrämjandet istället. Jag glömde att tala om det här när järnet var varmt och nu är mina texter där skrolligt långt ner. Men visst, give it a try, om ni vill www.konstframjandet.se

Härom kvällen åt jag middag med en man som inte tycker om att bli ombloggad. Han sa att jag skulle dricka mer. Tanken var att jag inte skulle minnas något då och följaktligen inte kunna skriva. Jaha, är det därför man super ner småtjejer (nåja) nuförtiden? Senare under kvällen sa han att han i sina försök att supa ner mig under bordet söp ner sig själv dit istället. Äh, så illa var det inte. Och själv lovade jag att ha ett hål i huvudet.

Inga kommentarer: